Zoals elk jaar trokken onze kinderen opnieuw de handschoenen aan, grepen naar de grijpers en trokken met vuilniszakken de straat op.
De schoolbuurt werd onder handen genomen en alle vuilnis werd verzameld.
Te gek voor woorden wat we dit jaar weer allemaal vonden….
Dank zij de inspanning van onze school, samen met 51 andere scholen, werd dit jaar in totaal 680 kg vuilnis verzameld.
Woensdag 22 april is het Buitenspeeldag. Op deze dag moedigen we kinderen aan om zoveel mogelijk buiten te spelen. Op school laten we de kinderen genieten van het buitenspelen zoals ze dat elke dag doen. We geven ruimte om te spelen, te bewegen en plezier te maken in de buitenlucht. We willen ook u als ouder aanmoedigen om hier die dag extra aandacht aan te geven. Laat uw kind na schooltijd buiten spelen, met vriendjes of vriendinnetjes, in de tuin of in de buurt. Buiten spelen is gezond, leuk en goed voor kinderen.
Alvast bedankt om er samen een fijne buitenspeeldag van te maken!
