Wij doen mee ! Jullie ook ?

Wat is de STRAPDAG ?
De Strapdag is een jaarlijks evenement, georganiseerd door het Octopusplan, waarbij leerlingen, ouders en leerkrachten worden aangemoedigd om te voet, met de fiets of de step naar school te komen in plaats van met de auto. De dag vindt plaats tijdens de Week van de Mobiliteit en is bedoeld om duurzaam woon-schoolverkeer te promoten en de schoolomgevingen verkeersvrij te maken, wat bijdraagt aan een gezondere leefomgeving, een betere verkeersveiligheid en minder luchtvervuiling.
Na de infoavond van 5 september opende onze school feestelijk de nieuwe yurt. Tijdens het officiële gedeelte werd de betekenis van deze bijzondere plek toegelicht: een warme, open ruimte waar leerlingen samen kunnen leren, ontdekken en tot rust komen.
Aansluitend was er tijd voor ontmoeting met een drankje en een verrassende act. Het werd een sfeervolle en onvergetelijke avond!